Wednesday, March 18, 2009

Aku hairan bila...

Orang search perkataan pelik2 dan sampai ke blog aku..yela, baru-baru ni macam tetiba rajin bukak nuffnang keywords tu. selalunya jarang bukak..pelik-pelik sungguh benda yang mereka search ye...


spahic omer --> aku tak pasti ape maksud nih. pelik. aku pon try la search. *sebok je nak tau* nama org rupanya. penulis mungkin. tapi yang peliknya, bila masa pulak aku ada tulis perkataan tu?????


gambar ironman langkawi 2009 --> maaf dik. akak takde gambar ironman bercuti kat langkawi. gambar iron pon takde. apa kata try website ironman je terus. *ni mesti sebab ada entry yuslymin kat page aku bertajuk ironman langkawi*


dinosour --> saya lah t-rex versi remix. hiyarghhhh....takot tak? takot tak? aku ada sebut dinasour eh dalam blog? nenek da lupa.


gambar panas hana --> OMG!! hana mana yang kamu cari ni? hana elite? julia hana? hana yori dango?? hananeechan?? oh no! saya tak tangkap gambar panas ye, sebab bila panas, berpeluh-peluh kan. selekeh. so, takde gamba panas disini. maaf ye. =p


biro tatanegara d'village --> ouh saya pernah kursus btn kat sini, d'village ayer keroh melaka, kan? ha...selamat berkursus ye..


hot spicy = lemak berkrim --> adakah encik ni mencari makanan yang panas pedas dan tinggi kandungan lemak? sila pergi ke gerai sebelah. maseh...


watcmen movie reviews --> kesian la kat sape yang cari review ni. sebab mesti dia baca review saya yang ntah hape2 tu lantas berkata : budak ni buta movie. citer best dia ckp tak best. mengong. T_T


cium --> o_O ape kes ni dik..nak wat research pasal cium ke? mesti dia kecewa lepas baca entry aku yang pasal cium tu kan? hehehehhe...tak lucah langsung.


baju dinner --> cari baju dinner ye? pakai tshirt ngan jeans sudeyy..


baju dinner tema merah emas --> ala, apa susah. pakai baju merah, pastu tunjuk gigi emas. siapp..


cium tapak kaki --> erkk!! kenapakah?? kenapa mesti tapak kaki? kenapa tak tapak sulaiman ke, setapak ker, bertapak-tapak ke???


hadiah bf --> cari hadiah untuk bf ye? ala, bagi je pakej kapel selama 2 tahun. lepas 2 tahun bagi la baucer bertunang 1 tahun lak. hehehhe..


setapak kaki melangkah pgl --> hehe..ayat jiwang dalam teater PGL tu yg ko cari ek? nak bagi kat awek ke? bagi la 3 tapak ke, 5 tapak ke, banyak sikit.


kancil turbo --> peh. kancil turbo si hairul jugak yang glamer org cari ye..cari la scooter turbo ke, sian moto aku xde sape cari..


proton exora surat tak puas hati--> ni mesti pasal pemenang yang bagi nama proton tu ek. dah takdo rezki kau tu jah. kau trimo jelah..camno nak buek dah namo kau pilih x sedap jah..


wakil um untuk masum--> fuuyo, nak wakil permainan ape ni bro? saya wakil kolej je, tak wakil um pon. wakil kolej pon kalah memanjang. tsk. T_T


8thplorace 2009 teruk--> what the faculty..???? ni kalo dak2 8thplorace baca mesti bengang. haha. weh, aku xde tulis pon pape pasal 8thplorace, ape lagi nak ckp teruk.. sumpah aku tak bersalah. sape ntah yang google neh.



pesanan penaja : lain kali kalau nak google, guna la perkataan yang sesuai supaya tak tersesat kat blog aku yang tak berapa nak ada informasi ni.

11 OrG ConTeNg:

ShaFril said...

nasib ko la jah haha =P

EJ said...

hahaha.. lawak2..

leafareesya said...

hahah. hana. blog kamu jadi mcm org cari bahan pulak. pelik seyh bende dorang cari. bemutu tinggi blog hana.. peace~

Hananeechan said...

shafril : iyo lah jang


cloudz : :D


lea : bukan bermutu tinggi tu, penuh kontroversi..gambar panas hana?? peh. tak leh bla.

Anonymous said...

wahh..cam citer 'mari mereveal nuffnang'...tamo search dah pasnih haha..tamo2.

wunny_hunny said...

kalo nk cari bhn esemen bole x search kt sni? =p

Masrurah said...

hehehe...it dugaan nmnye kekeke

Hananeechan said...

firefly : ouh, ni pon mesti spesis yg suka search pelik2 ni kan? heheh

wunny : boleh sesangat. tapi nanti jumpa --> sila buat esemen last minute macam tuan blog. ngeeee


mas : tu la..nasib la bukan artis. kalo tak mesti lagi pelik2 org search.

Encik Shino said...

hehehe kelakar...
:P sik baik tak search yg pelik2 kan??

Hazrin said...

Eyyy Spahic Omer tu lecturer Kuliyyah of Architecture & Environmental Design kat UIA yee dik, pengajar sy tuh. Nape nak search nama mamat bosnia tu eh ?

Hananeechan said...

shino : kalo lagi 'pelik' takkan sampai blog ni sebab saya tulis perkataan yg normal je.ngeee~


hazrin : ouh, dak2 UIA la yg search tu agaknya. malangnya tersesat kat blog saya. mesti dia keciwaa.