Sunday, March 15, 2009

Bukan malas. Kurang rajin je.


Semalam dinner kolej fasa 1. Tema citrawarna.

dinner yg ni wat kat kolej je. fasa 2 baru kat hotel. *byk betul dinner*


Tapi semalam saya xbersemangat. Kenapa?

1. Penat.

(yela, mana tak penat, perjalanan dari rumah balik ke kl dah bpe jam.walaupun bukan saya yg bawak bas tu kan, tapi still penat tau x.lenguh kaki, kebas montot, sakit leher. dah la bas tu gegar2. cist. tak selesa tau. perut saya da la sakit. bas tu gegar2. so sepanjang perjalanan tu perut saya sakit sebab bas. bas jahat! humphh.. lagi penat bila da sampai pudu nak balik tu..beg punya la berat. isi batu ke hape tatau la.laptop je rasanya. tapi tatau nape berat. memang la ade benda extra dlm beg sandang tu mcm laptop, charger laptop, kamera,charger kamera, air mineral, sweater, kertas2*konon2 nk study.blah.* n ntah hape2 segala mak nenek ade dlm tu. )


2. Hujan

(meredah hujan masa balik ke kolej. walaupun meredah hujan dalam teksi, tapi basah gak sket2.da la pakcik teksi tu kutuk2 U aku. ade ke patut? *kalau saya yg kutuk takpe la* heh.bukan la kutuk. just soalan2 annoying pasal universiti yang saya taktau jawapannya. kalau nak tau, pejabat naib canselor ada kat dtc tu ye pakcik)


3. Tema citrawarna tapi kena pakai orange

(setiap floor dah ditetapkan pakai baju warna apa.floor saya warna orange.saya just pakai tshirt oren ngan jeans je.huh. termakbul impian saya nak pkai tshirt ngan jeans g dinner.hahah.walopun bukan kat hotel..tapi sebenarnya leh je kalo nak pkai warna floor lain.bukan dia kisah pon. pengarah dinner ni pon tak pkai ikut warna floor dia tau! tak faham kenapa aku skema sgt.)


4. Sakit

(perut sakit.tu dah mmg takleh nak buat apa.ubat pon da habis. tapi yang menghilangkan semangat saya untuk MAKAN adalah mouth ulcer yang muncul tanpa memberi salam. belah kiri. nak kunyah pon susah. gosok gigi lagi la susah. siap berair-air mata tahan sakit. atoii. pastu masa kat umah tekak lak sakit.nak telan apa2 rasa sakit gila. tapi kat umah leh la ngada2, manja nak makan benda lembut jek. makan mee sup la, bubur la. tapi kalo da balik kolej, kirim salam la babe. saya ada 2 pilihan je. telan or lapar. pilih. tsk. T_T)


5. Kerja baaaaaaaanyaakkkkk beribu-ribu lemon!
(tau pon kerja byk. habis yang pergi hapdet blog sambil membuang masa tengok slumdog millionaire ni buat apa?? hurm. tu la. pastu bising x cukup masa kan?tapape je. )



pesanan penaja : Babe. Cuti da tamat. Pengembaraan bermula. wakey..wakeyy!!!

10 OrG ConTeNg:

ShaFril said...

ish2 ciannya dia..sabaq je laye hehe...haha len kali jgn bwk note blik umh...mesti xjd study punya =P

wunny_hunny said...

wiwit!
brjaya jgak anda dressing mcm tu! tabik spring ah!
*toink! toink!*

g wt esemennnn!!! =p

a little less conversation said...

1. "bas tu gegar2"..erkk..de gempa bumi ke time blk tu..tau korg lalu off road

2."kalau nak tau, pejabat naib canselor ada kat dtc tu ye pakcik"..
pakcik: ari tu pakcik dh tnye dorg tp dorg pn xleh jwb..pe cer?? hahaha

3.lol..de x bdak pkai baju kaler belang2..belang kaler nye ikut dr tgkt bwh sampai atas skali..erkk

4.klau xnk sakit..amik bau je (cm cite p.ramlee)

5.erkk..keja kire buah lemon ke..haha

Arief Arf said...

ala..
bile dah dapat makan malam tu mesti tros hilang sgale kesakitan kan..
tros lupe kan...
hahahahahahah

Anonymous said...

bermastautin kat kay hell jgk upenyeh..ngeh3..nk tau rahsia dop?..drebar bas tu sy la..sshh..tamo royalti..

Hananeechan said...

shafril : xpela..at least niat tu ade..heheh

wunny_hunny : heheh. ramai gak pakai t-shirt je.bpe kerat je yg beria.

rafi : kalau amik bau je, lapa la...lgipon mne leh tgk org lain mkn, kena la mkn gak..redah aje la.

arip : masa makan memang lupakan kejap. lepas makan lg super sakit tau x.padan muka.

kid : la..ingatkan awk ni muda. tua rupanya. pakcik drebar tu da tua maa..hahahhaha

Anonymous said...

pergh boley g dinner pakai jeans? kalo camtuh sy pn mahu join :p

mishl i n z said...

u..i da follow u..hee be my follower oke?

Blogger said...

*termakbul impian saya nak pkai tshirt ngan jeans g dinner.*


impian ke? hari-hari aku gi dinner pakai tshirt dgn jeans. haha.

Unknown said...

cian ko yek...
1 mende lg ko kene tambah
pasal menggapai
haha..