Saturday, March 21, 2009

Maaf. Entry ini berbaur emosional.


Saya tak kisah kalau orang tegur pasal perangai saya.

Contoh : Kamu ni gedik lah..


Saya tak kisah sangat kalau camtu sebab, benda tu berubah-ubah dan boleh diubah..


Tapi saya sangat kisah bila orang tegur pasal kekurangan saya yang saya tak boleh nak ubah sebab itu kejadian Tuhan.

Contoh : eyh. hidung kamu ni kembang la. dah la kembang, penyek plak tu.*ini contoh ye adik2*


Tambah2 kalau org tu mmg rapat ngan saya.


Rasa macam...hurm...rendah diri? hilang terbang habis sume saki baki self confidence yg ada..Extra emoticon, eh eh..emosional..macam2 la... T_T


so, untuk melayan mood emo ni, saya nak pasang lagu nih..

Tekan play dan nyanyi sendiri..

*Ouh, dia tak start dari awal. start tengah2 ye.dah 4wd tadi*




And now I try hard to make it

I just want to make you proud

I'm never gonna be good Enough for you

I can't pretend that I'm alright

And you can't change me


Cuz we lost it all

Nothing lasts forever

I'm sorry

I can't be Perfect

Now it's just too late

And we can't go back

I'm sorry

I can't be Perfect



Dengan berakhirnya lagu yang berkumandang sebentar tadi, maka entry emo-ness juga akan berhenti disini..



pesanan penaja : Y so serious?? Let's put a smile on my face.

7 OrG ConTeNg:

Anonymous said...

hoho..yg kritik pasal yg xleh ubah tu umpama die kritik Tuhan gak lar...bia kan die jawab ngan Tuhan..

kpd nanee: utk maaf..tekan ON MAAF ke no suke ati la..

a little less conversation said...

lor..pe ssh
counter r blk (fire dorg blk sape yg kutuk tu)..
gune kn skill otoromen tau sin chan..haha

*klau mmbe pompuan ckp:
even korg ckp aku cmni, cm2..aku lg cun+cute dr korg pe..haha (wat muka kerek sambil gelak sket)

*klau mmbe laki/bf:
sbb mende ni r awk suka ngn sy kn..kn (wat muka emo sket..tp ckp dlm ati..tlg r die ckp ye ye)
haha

Blogger said...

hidung kembang senang utk bernafas. :)
next!?

yannayelle said...

eyh. kembang ke? kuncup elok je idung kamu. ngapa nye nk kutuk kamu. jeles ke hape. aih, kamu da cumel tip top hape. stiap kejadian Allah ade lebih kurang tersendiri.

meh nk tlg tgkp balik self konfiden yg terbang tuh. jum beramai2 memriahkn majlis.

amir acap said...

alah siannye kat hananeechan ni...
em bese la tu..
so relax je...
papehal cntact saye ek...
hehehe..
nice to meet u n ur blog...
hehehe

Hananeechan said...

hehe...thanks korang..
da ok da..tak emo.
=)

salah paham je..
just wrong words at a wrong time.

asherapth said...

~im xperfect..im far from perfect!