Wednesday, March 4, 2009

Jatuh Cinta Lagi..Tak tahu kali ke berapa.

My Wishlist~
it's not really a wishlist coz i'm not going to buy any of it..
it is more like a "geram-nyer-aku-tengok-benda-nie-list"


1st item : Pink ibook~
Oh..kau sungguh jelita.
Sesungguhnya aku sudah tertawan.
Mahukah kau menerima lamaran ku lantas menjadi milikku?
Jawapan : Mampu ke?hantaran riban2 ni.

*Jual mahal.bagi la diskaun sikit.huh!kau ingat kau cantik??*
(tipical sentence bila kena reject)


2nd item : Pink Handphone
Oh Soniaa...Gadis ayu..Indah sungguh parasmu mas ayu~ tereng teng teng teng..

Betul..xtipu..

OoOhh...aku tergoda..aku tergoda terkecewa.
Dari kerana WARNA~


3rd item : Pink Digital Camera
Bagi seorang camwhore / cameraholic / cameragewdik penggemar camera like me, having this item is a MUST.
Tapi, camera yang paling kerap jadi mangsa adalah camera henfon yg hanya 2 megapixel itu..
ouh~ kasihan perempuan ini!


4th item : Pink ipod
Peeeeewiit~
Adik Manis.....Boleh ngorat??
Aku bukanlah penggemar muzik yang tegar.
Aku boleh hidup tanpa muzik.
Aku buta muzik.
Tapi teringin gak nak ade makhluk merah jambu yang cantik ini.
*dasar perempuan!*




5th item : Pink camcorder
Cantik menarik tertarik kau memang tembam.
Sebenarnya benda ni aku tak teringin pon.
Tapi bila tengok ia didatangkan dalam warna pink,
terus terpikat.
Cinta pandang pertama kah?
Cinta berdasarkan paras rupa kah?
Cinta itu buta kah?
Tak kisahla mane2.

Banyak je lagi sebenarnya cool pink gadgets yg aku berkenan.
Tapi mereka semua sama.
Jual mahal.
Memilih!
Nakkan mereka yang berduit saja..mengada-ngada.

Pesanan Penaja : Jangan sombong. Tunggula aku kerja nanti! Kau tau la nasib kau.
[EmO] tsk T_T

8 OrG ConTeNg:

mazwhere said...

soniaa model ape tu?
SE ker?

ShaFril said...

haha pinkholic sungguh la kamu...sbr2 nafsu ja smua tu hahaa...agk2nya kalau mat bangla pakai bju pink mesti kamu terpikat gk ye x?muahaha =P

The Kimme Kimme's said...

kalo dah ade nset 5 MPx perlukah ade camera lg..??bkn ke mmbebankn mmbawa sume bnda tu skali gus..tp x tau la plak pmpuan pk cane..kn kn

Arief Arf said...

gewdix!!!!!!!!!!

Hananeechan said...

mazwhere : sony ericsson SO905ICS rasanya.

shafril : kalau bangla pakai pink,ke-handsome-an dia akan tenggelam sbb pink tu menonjol.

kalau toyol warne pink, agak2 org takut x? XD

hakimet : itu kalo ade hakimet..spec camera phone tu mmg heaven..kalo ade phone tu, xpyh digicam pon xpe.tp msalah nyer xde..

so..keep dreaming babeh~

arip : heheh..cmna ko tau nama samaran aku nih? O_o lol

Anonymous said...

haha..pink siot..eawww haha..(puke)..haha..kimet ade N96 tuu..power siot kimet haha unlimited

areMaL said...

Sungguh pink.... tompang lalu... :D

Hananeechan said...

kid : berani kamu puke d blog saya ye.huhu

aremal: sila2..wat mcm blog sendiri