Tuesday, March 17, 2009

Gemok + Gebu = Comel gilerr~

Received an email. Sangat cumil ok! terpaksa gak letak cni. hehehe~






Hai. Saya panda. saya gemok, muncit dan comel.




nape sume tgk ni? malu laa..

















alamakk!! dah nampak muka saya! tidaaaakk..


















habis la saya cmni..mne nak sorok muka lagi ni... -_-

















disebabkan dah ternampak, takpela..saya tunjuk jela muka. cakk!
























panda 1 : jangan minum camtu. tengok, nanti comot mcm aku.



panda 2 : diam la. jangan kacau. aku nak minum.























panda 1 : eee..degilnya..aku cekik kau! aku cekik kau.



panda 2 : ammmaaa~























tengok, aku da jilat sampai licin. tak comot pon.


















aiyark! sekali kepala tersangkut daaa~









it wasn't me!! saya tak curi buluh tu..












senaman aerobik dengan teknik yang betul. lapan, lapan lagi..



wah. terel gak saya berjimnastik. err, tapi kaki ni macam tersangkut plak.






errr, mom..u can get me down now. i had enough playing 4 today.





nak titow jap ek~





1,2..3..iyaarrghh..woi..kaw kentut ea! kuang asam kao.










senaman tai chi d pagi hari...

Pesanan Penaja : super duper kawaiii kan? kan? ee..geram. geram.. panda ni mcm pakai cardigan hitam je. heheheh...

12 OrG ConTeNg:

ShaFril said...

kdg2 panda ni nmpak cm org pakai costume ja tau haha

Anonymous said...

hahaha..lawak seyh!

sape2 nk jadik panda angkat jari..

Anonymous said...

oh my, oh my, oh my!!!!
tersangat la chumeyl~!!!!

mademoiselle azieshakespeare said...

cute!~ :D
remind me of 'kungfu panda'

Hananeechan said...

shafril : tapi panda ni kecik. baby muatla klo kostum.hehe

kid : xnk jd panda. tapi nak panda.

damme : kan? cumeyl sgt2.

azieshakespeare : yup. po in kungfu panda.

a little less conversation said...

pic "it wasn't me!! saya tak curi buluh tu.."..haha klaka tul panda 2..pndai die wat ekspresi muka cm2..haha

n3 yg best =]

ShaFril said...

haha rsanya panda ni dh pandai berposing dh kot haha =P

Hananeechan said...

rafi : tau xpe. siap terbeliak mata dia kan. hehehe


shafril : tu la..dah boring org asyik tgkap gmba dia je, dia posing la pelik2.

Masrurah said...

cute gler pnda ni..cubit kang!

Hananeechan said...

mas : jgn cubit mas. kang dia cakar. hehe

Encik Shino said...

benda ni gigit org tak..?
nama lg beruang huhuhu~

Mr. Ombak said...

nak bela panda leh?