Wednesday, March 11, 2009

Bukan Penagih Dadah

dah 3 kali g klinik wat checkup. next week kena pergi lg sekali, dr. suruh.
tapi yang paling MEMBENCIKAN adalah ubat kali ini dipenuhi dengan dadah yang membuatkan saya mamai dan macam tak jejak bumi. mengantuk macam tak tido 2 hari.

kesan : malas nak makan ubat. haha
kalau makan, malas nak buat kerja. asyik ngantuk je.

Mana 1 lagi bagus?
a)makan ubat dan kerja tak siap
b)kerja siap dan x mengantuk tapi sakit?
c)semua di atas
d)tiada satu pun yang di atas

pesanan penaja :bagi ubat yang tak mengantuk tak boleh ke?

10 OrG ConTeNg:

ShaFril said...

em pilih la b..then pas dh siap mknla ubt n tdoq hehe

mazwhere said...

pilih a...
kesihatan lebih penting..

Ladybug Yna said...

d) hahahaha....
guwau jew...
a) la...kesihatan pnting...
get well soon dear~

Shitsurei shimashita said...

buat keja sambil makan ubat...

salam ziarah

Hananeechan said...

shafril : masalahnyer makan ubat 3x sehari..baru nak ilang ngantuk da kena makan lg.

mazwhere : huhu..keje penting gak la..

yna : thanks .. =)

shitsurei : err..mcm mana 2.nnt keje lom siap, dah mamai sbb ubat

jijie said...

eh sakit pe ni? selsema?
erm bole mintak ubt yg tak mengantuk kan? hehe..saje nak menyampuk.. sorry.. xD

a little less conversation said...

e) xyah mkn ubat..keja pn xyah wat gak..bantai tido je..haha

damme damiah said...

siapkan keja then makan ubat :)
payah gak kalo kne bgantung ngan ubat yeh

Hananeechan said...

jijie : kalau setakat selsema ngan batuk, mne penah makan ubat pon.sy anti ubat yg mengantuk nih. hoho


rafi : sokong!!!!

damme : haah.payah. xmkn kang bising lak doktor tuh..

Dania said...

na, ko sakit apa yg kena mkn ubat bnyak sgt tu???