Thursday, March 12, 2009

Pengumuman Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja

Dengar sini orang-orang kampung.

Dengan ini, saya mengisytiharkan bahawa pada 12 haribulan 3 tahun 2009, cik hananeechan akan pulang ke kampung halaman yang terchenta. Setelah 2 bulan bertapa di kolej dengan jayanya, maka dengan ini saya berharap kepulangan saya nanti akan disambut dengan karpet merah, kompang dan kenduri besar-besaran.

Saya harus pulang kerana bonda tercinta saya telah memerintahkan agar saya pulang dengan kadar segera. (take note : memerintahkan=WAJIB) Adakah kerana ingin menikahkan saya dengan hero remaja? oh tidaaaaaakk..

Beliau merasa gusar akan sakit-sakit yang saya alami sehinggakan beliau ingin membawa saya berjumpa bomoh..eh eh..salah maklumat..Maaf.. Beliau hanya ingin melihat wajah saya yang sakit lantas memberi ceramah selama 2 jam tentang penjagaan kesihatan.

Tapi saya rasa itu hanyalah alasan semata-mata. Beliau sebenarnya rindukan anak kesayangannya ini..*adik2 ku.. sila jeles kerana kakakmu ini mendapat perhatian yang lebih*
hahahahahaha (gelak anggun)

maka dengan ini, saya akan berangkat selepas habis kelas iaitu jam 6 petang.
*damn! kelas full plak*
dan saya terpaksa dengan berat hatinya ponteng kelas malam, iaitu kelas network security.
(take note : BERAT HATI)
*ampunkan saya encik!! saya mmg sengaja*






my beloved mother..
xsaba nyer nak balikk~
nak manje2..
;)










oh, sila rindukan saya ye pacikbesa... =p

pesanan penaja: maaf, blog tidak akan di update sebab malas on9 kat rumah.

10 OrG ConTeNg:

filanastasia said...

hana : happy holiday okies.. take care...

ShaFril said...

wah2 sakan aih nk karpet merah, kompang n knduri besar-besaran haha...xnk diusung dgn keta lembu or kerbau skali ka?hahaha =P

Hananeechan said...

filanastasia : thanks.. =)

shafril : keta lembu? wah! menarik. bole gak tu. hahahah

Anonymous said...

hurrey2..it's hulley..hulley day..kim sale ko mok deh haha..bia dop kenal pom..pakcikbesa tu sapo?hahaha..

Anonymous said...

mak kamu sgt muda yeh
:)

Hananeechan said...

kid : pacikbesa tu bf.hehe

damme : ermm. xla muda. 48 sudaa

asherapth said...

~huhu..konpem la pakcik besa windu!
me windu *wink*wink*

Encik Shino said...

dah "selamat" blum??

hehe :P

Hananeechan said...

pacikbesa : =)

shino : selamat ape tu ek?
*blur*

Anonymous said...

asraf upenyeh pakcinbesa die..wakwakwak burung wak2