Wednesday, March 4, 2009

Mission impossible

Oh Matematik!

Semua kelas batal hari ni. Sangat sedih. Xsuka xde kelas. Saya suka MATH!!!
*sila pengsan*

ok..taknak dapat dosa menipu. Status kat YM ----> "Class Cancelled.ho yeah~"
Sebagai seorang yg benci matematik, benci nombor, benci cerita Numbers gak sebab guna nombor *giler over* saya amatlah gembira bila mendapat berita bahawa kelas batal. Syurga! (baca: Heaven!)

Bukan salah lecturer saya xpndai mengajar, dia ajar ok je..Juga bukan salah saya, malas belajar..Saya tekun je dgr lecture!
(take note: TEKUN)
tapi, *sambil makan kek coklat/ muffin yg dibeli di cafe fakulti + minum air kotak:milo*

Ok ape, saya tak tidur..tekun la tu kan?...dgr je ape dia ajar. Tapi classmate saya, Dzul (baca:Dezul) *jgn mara aa.haha* dia cakap kat saya.. "hang ingat ni wayang ka? boleh tengok sambil makan popcorn??"

ala dzul ni..lek aa..kalau nak, mintak je..jgn malu2. aku bagi "popcorn" aku ckit. heheheheh~


Warning : penulis tidak berniat mempengaruhi mana2 pihak untuk 'berkelah' di dalam kelas. Sbb terang2 ada ditampalkan simbol dilarang makan dalam kelas.
Tapi mmg best woo mkn dalam kelas. dijamin x mengantuk. x percaya, cuba la! kalau nak lagi beradab, offer la lecturer kamu skali..ngeee~

-------------------------------------------------------------


Dinner Kolej Part 1


Kolej ada buat dinner..Semua orang dah start sibuk2 cari baju.
Tema : Black.Red & Masquerade.

Susah la nak cari baju. niat di hati malas nak beli sebab baru lepas melayang RM800 lebih.
Dah la sejak dua menjak tiga menjak ni, asyik nampak orang pakai baju merah hitam lawa2 je..
dalam hati bersuara "ramainyer orang ada baju warna ni..nape aku je xde?? aku pinjam je karang, haa..xpasal je."

Sesi Dialog *Misi : Mintak sponsor*

Saya : Nak kena beli baju dinner la..*nada manje+ngade2*
Mak saya: Dinner lagi? bukan aritu baru dinner ke? *dia maksudkan dinner kami tahun lepas*
Saya : Tu tahun lepas..ni tahun ni punye.
Mak saya : Tak payah pegi la..Baju tahun lepas tu pon da xpkai da kan??
Saya : UhuK!! Rugi la tak g..sebab kolej da masukkn bayaran dinner ni dlm yuran..*masih ngade2*
Mak saya : Pakai jela apa yg ada..
Saya : Mana penah beli baju warna merah hitam selain tshirt.. *nada budak kecik majuk xdpt aiskrim*
Mak saya : Ketawa *xtau kenapa dia gelak*
Saya : Ketawa bersama *walaupun masih tak paham kenapa*

Last2 mak saya masuk gak duit extra..saje je dia praktis soal jawab cam polis. ngee~
Mwahh~

Misi : Mencari baju dinner.
Cari kat mall aritu xjumpe. Beli benda merepek2 yg lain ada la.
*apa boleh buat.tipical woman*
Kalau ade sape2 baik hati nak bg pinjam pon bole gak..kecil tapak tangan, bumi saya tadahkan! heheheh~


Pesanan Penaja : Kan senang kalo bleh pakai jeans ngan tshirt je..pastu serang hotel tu dengan muka lapar... dan keluar hotel dengan muka stim kekenyangan *jgn pikir lain*
*eyh, tapi boleh je kalo nak pakai cmtu. bukan ke tema kena pkai topeng?? xde la org kenal, budak mane la yg selekeh sgt g dinner pkai tshirt free ni*
hurmm.. *sedang membuat pertimbangan*

11 OrG ConTeNg:

ShaFril said...

haha len yg kna bli len yg awk bli ek haha...smoga dpt jmpa bju yg ssuai muahaha

The Kimme Kimme's said...

hhitam merah mmg menarik perhatian..perfect match..haha
itam elegant..merah sexy..haha

wunny_hunny said...

suke jugak mkn dlm kelas! yey! ade geng lg! haha..dlu sy penah mkn roti..pstu bising2 bunyi plastik tau, then, ad senior tu wat isyarat syhhh... pergh. paneeh je ati ni! nk mntk sikit ckp je ah..xyh nk kunun2 baik..hahaha...

ho-yeah! kali ni awk plak dinner! sy skong awk ntuk pkai jeans! kui3...tp tu kalo dinner yg sy wt ntuk awk la..hehe..ok la itam, merah..awk cumil..psti seswai pkai ape2 aje =)

Hananeechan said...

shafril : tu la pasal. susah betul. =p

hakimet : yeke perfect? tapi nape cm susah je nak cri? huhu..
kang pkai ala2 gothic kang sume usha pelik.

wunny_hunny : betul3.senior tu nk mintak sikit sebenarnye.tp segan.
hehe, tu la.klo pkai jeans je kan senang.xpyh pening2 nk pkai ape.
pegi, makan, balik. =)

Anonymous said...

waahh..pakai la ala2 emo-gothic mst stylo mylo haha..wat tu jgn tak wat..pastu post kat blog yer..huhu

mazwhere said...

sy ad diner gak kat flamingo mgu lepas,temanya rose...sme pakai baju merah hitam r...pompuan sme cam mak datin jer..

Blogger said...

popcorn?..apsal tak makan nasi lemak je kat dalam kelas? baru satu kelas ngidam nak makan nasi lemak.

Hananeechan said...

kid : ade gak ter pk nak pkai gothic..risau org ingat salah majlis plak.

mazwhere : patut wat tema : mak datin.

benrauf : nasi lemak da hbis.klo x leh gak tu..

a little less conversation said...

hana:
ok gak tu pkai gothic..klau org usha pelik pn xpe gak..koman2 awk akan popular mlm tu..haha

asherapth said...

RM800??terbang ke mane?

Hananeechan said...

rafi : xnak aa popular cmtu..

terbang ke dalam akaun UM. hehe..kene tambah yuran la..