Showing posts with label Keywords. Show all posts
Showing posts with label Keywords. Show all posts

Tuesday, October 26, 2010

Padan muka kau! Ha Ha..

Kepada yang suka google pelik-pelik dan sampai ke blog ini, padan muka korang.
ha ha ha..


words to highlight:
vanidah dada??? hoi hoi..kau cari ape haaa?
kawan mandi basah? of coz la bila mandi tu basahh~


cari jantan??? xde jantan kat sini. harap maklum.
gambar sexy dlm kalendar??????? ha ha ha..
kalendar pon xde dalam ni..apetah lagi gambar sexy! :D


Saturday, August 14, 2010

jantanss u oll~

Keywords minggu ini yang nak di highlight:

"cd jalan-jalan cari jantan"
apekah?? jalan cari jantan pon ade cd ke? bulan puasa ni nyah.. jalan-jalan pergi terawih yokk!
serius tak faham motif dia cari cd ni. tapi yang kelakarnya boleh lak sampai ke blog ni kan. hahah. tak dapek la jantan yang ko cari tu.


"king kat"
err...ok, tak tau apa benda raja kat ni ye.


"datin cari jantan"
hah, ni lagi sorang. kenapa semua nak cari jantan lepas tu sampai ke blog ni? aku bukan agen mencari jantan untuk datin mahupun orang awam yang kurang kasih sayang. encik google saje la tu nak cop blog ni sebagai blog mencari jantan. heheh. tapi bagus jugak. kalau siapa2 yang google perkataan pelik-pelik tu, hantar je kat blog ni. biar dia kecewa tgk blog pink yang bosan ni. tak jantan langsung kott pink. :p


"hantu lemak"
ye, blog saya lemak berkrim. kepada hantu-hantu lemak sekalian, jemput masuk~

Wednesday, March 18, 2009

Aku hairan bila...

Orang search perkataan pelik2 dan sampai ke blog aku..yela, baru-baru ni macam tetiba rajin bukak nuffnang keywords tu. selalunya jarang bukak..pelik-pelik sungguh benda yang mereka search ye...


spahic omer --> aku tak pasti ape maksud nih. pelik. aku pon try la search. *sebok je nak tau* nama org rupanya. penulis mungkin. tapi yang peliknya, bila masa pulak aku ada tulis perkataan tu?????


gambar ironman langkawi 2009 --> maaf dik. akak takde gambar ironman bercuti kat langkawi. gambar iron pon takde. apa kata try website ironman je terus. *ni mesti sebab ada entry yuslymin kat page aku bertajuk ironman langkawi*


dinosour --> saya lah t-rex versi remix. hiyarghhhh....takot tak? takot tak? aku ada sebut dinasour eh dalam blog? nenek da lupa.


gambar panas hana --> OMG!! hana mana yang kamu cari ni? hana elite? julia hana? hana yori dango?? hananeechan?? oh no! saya tak tangkap gambar panas ye, sebab bila panas, berpeluh-peluh kan. selekeh. so, takde gamba panas disini. maaf ye. =p


biro tatanegara d'village --> ouh saya pernah kursus btn kat sini, d'village ayer keroh melaka, kan? ha...selamat berkursus ye..


hot spicy = lemak berkrim --> adakah encik ni mencari makanan yang panas pedas dan tinggi kandungan lemak? sila pergi ke gerai sebelah. maseh...


watcmen movie reviews --> kesian la kat sape yang cari review ni. sebab mesti dia baca review saya yang ntah hape2 tu lantas berkata : budak ni buta movie. citer best dia ckp tak best. mengong. T_T


cium --> o_O ape kes ni dik..nak wat research pasal cium ke? mesti dia kecewa lepas baca entry aku yang pasal cium tu kan? hehehehhe...tak lucah langsung.


baju dinner --> cari baju dinner ye? pakai tshirt ngan jeans sudeyy..


baju dinner tema merah emas --> ala, apa susah. pakai baju merah, pastu tunjuk gigi emas. siapp..


cium tapak kaki --> erkk!! kenapakah?? kenapa mesti tapak kaki? kenapa tak tapak sulaiman ke, setapak ker, bertapak-tapak ke???


hadiah bf --> cari hadiah untuk bf ye? ala, bagi je pakej kapel selama 2 tahun. lepas 2 tahun bagi la baucer bertunang 1 tahun lak. hehehhe..


setapak kaki melangkah pgl --> hehe..ayat jiwang dalam teater PGL tu yg ko cari ek? nak bagi kat awek ke? bagi la 3 tapak ke, 5 tapak ke, banyak sikit.


kancil turbo --> peh. kancil turbo si hairul jugak yang glamer org cari ye..cari la scooter turbo ke, sian moto aku xde sape cari..


proton exora surat tak puas hati--> ni mesti pasal pemenang yang bagi nama proton tu ek. dah takdo rezki kau tu jah. kau trimo jelah..camno nak buek dah namo kau pilih x sedap jah..


wakil um untuk masum--> fuuyo, nak wakil permainan ape ni bro? saya wakil kolej je, tak wakil um pon. wakil kolej pon kalah memanjang. tsk. T_T


8thplorace 2009 teruk--> what the faculty..???? ni kalo dak2 8thplorace baca mesti bengang. haha. weh, aku xde tulis pon pape pasal 8thplorace, ape lagi nak ckp teruk.. sumpah aku tak bersalah. sape ntah yang google neh.



pesanan penaja : lain kali kalau nak google, guna la perkataan yang sesuai supaya tak tersesat kat blog aku yang tak berapa nak ada informasi ni.

Wednesday, November 5, 2008

Merapu-meraban

Kebiasaan 1: Org suke ckp blakang2..tak suka cakap depan2..Kalau tk puas ati slalu je ngumpat..pot pet pot pet.. Kenapa ek?

Kebiasaan 2: Slalunye kalau kite ckp depan2, susah org nk terima..Yela, jarang org nak ngaku kesalahan diri, or nk trime kritikan kn? Pastu da mcm "xbaik" da mcm sebelumnye..susah~

Kalau diberi pilihan, korang suke org ckp depan2 ke suke org ngumpat korang kat blakang? hurmm..kalo boleh nk pilihan ketiga je, diam!

hehe..tp kalau aku, better la kalau org tk puas ati ngn aku, ckp depan2..ckp dengan aku, ape yg korang tak suke dan kenapa n sepatutnye aku kena wat cmana..boleh?

tapi aku x suka la kalau nk tegur aku, nk ckp x puas ati ngan aku, tpi guna anonymous..bacul gile..
kalau nk kutuk2, n rase korg ade point yg betul, y not guna nama sendiri? hak individu kan?
ni tak..nk condemn org, guna nama anonymous..pengecut.

manusia ni xperfect..aku ade wat salah, kau, kau dan kau pun ade wat salah..so, just remind each other la..hari ni hari aku, sok2 hari engkau..

xsemestinye kalau perangai kau buruk gile, aku tanak kwn ngn kau. n tak semestinya perangai aku buruk n org tanak kawan ngn aku.. bagi aku, kalo perangai buruk, bgtau, n boleh try ubah. tapi kalau perangai buruk, x bgtau, xberubah2..buruk makin buruk..susah gak 2


oh ye..td aku tgk la history org2 yg leh smpai ke blog aku ni..
ade sesetengah tu mmg dri link org lain..
ade gak yg search guna keyword pelik2..

cth keyword yg digunakan:
i love you so but i don't want you to know boy lolly pop
(kesiannye spe yg search ni..mesti nk cri lirik, tpi xtau lagu.hehe)

kursus induksi blog
(erk..takde mklumat kursus kat sini yek..sorry)

boyfriend doctor no time
(kesiannye..bf doktor yeh? bz? cian..)

www.hananeechan.blogspot.com
(erk..perlu ke search menda ni?)

hana perak
(hana mane la yg ko nk cri ni ye?kekasih lama?)

student best
(student life mmg best)

handle jealousy
(woohooo..if i know how to handle, xde la problem aku tu makin teruk.sorry xde jawapan yg anda cri disini)

how to flirt
(aiyoo..ini pon ade ke?senang je..nak ajar ke? haha..)