Wednesday, November 5, 2008

Merapu-meraban

Kebiasaan 1: Org suke ckp blakang2..tak suka cakap depan2..Kalau tk puas ati slalu je ngumpat..pot pet pot pet.. Kenapa ek?

Kebiasaan 2: Slalunye kalau kite ckp depan2, susah org nk terima..Yela, jarang org nak ngaku kesalahan diri, or nk trime kritikan kn? Pastu da mcm "xbaik" da mcm sebelumnye..susah~

Kalau diberi pilihan, korang suke org ckp depan2 ke suke org ngumpat korang kat blakang? hurmm..kalo boleh nk pilihan ketiga je, diam!

hehe..tp kalau aku, better la kalau org tk puas ati ngn aku, ckp depan2..ckp dengan aku, ape yg korang tak suke dan kenapa n sepatutnye aku kena wat cmana..boleh?

tapi aku x suka la kalau nk tegur aku, nk ckp x puas ati ngan aku, tpi guna anonymous..bacul gile..
kalau nk kutuk2, n rase korg ade point yg betul, y not guna nama sendiri? hak individu kan?
ni tak..nk condemn org, guna nama anonymous..pengecut.

manusia ni xperfect..aku ade wat salah, kau, kau dan kau pun ade wat salah..so, just remind each other la..hari ni hari aku, sok2 hari engkau..

xsemestinye kalau perangai kau buruk gile, aku tanak kwn ngn kau. n tak semestinya perangai aku buruk n org tanak kawan ngn aku.. bagi aku, kalo perangai buruk, bgtau, n boleh try ubah. tapi kalau perangai buruk, x bgtau, xberubah2..buruk makin buruk..susah gak 2


oh ye..td aku tgk la history org2 yg leh smpai ke blog aku ni..
ade sesetengah tu mmg dri link org lain..
ade gak yg search guna keyword pelik2..

cth keyword yg digunakan:
i love you so but i don't want you to know boy lolly pop
(kesiannye spe yg search ni..mesti nk cri lirik, tpi xtau lagu.hehe)

kursus induksi blog
(erk..takde mklumat kursus kat sini yek..sorry)

boyfriend doctor no time
(kesiannye..bf doktor yeh? bz? cian..)

www.hananeechan.blogspot.com
(erk..perlu ke search menda ni?)

hana perak
(hana mane la yg ko nk cri ni ye?kekasih lama?)

student best
(student life mmg best)

handle jealousy
(woohooo..if i know how to handle, xde la problem aku tu makin teruk.sorry xde jawapan yg anda cri disini)

how to flirt
(aiyoo..ini pon ade ke?senang je..nak ajar ke? haha..)

0 OrG ConTeNg: