Friday, February 27, 2009

Rational Disfunction~

Saya dah buat keputusan.
Saya nak teruskan jugak, pedulik aa org nak ckp ape.
Saya akan beritahu abah saya hari ni jugak..
Abah, akak da buat keputusan..
Tak kisah la kalau abah setuju atau tidak.
Yang pasti akak da pilih 29 February 09 ni sebagai tarikh keramat.
Akak nak bertunang ..
Dengan michael scofield..


Masalah nye michael scofield tu nak ke kat ngko?
Erm, tu lah..Da lama gak pk pasal ni sbnrnye, sbb tu asyik tangguh je..
Eyh, bukan tangguh sbb tu..
Disebabkan dlm kalendar tahun ni tkde 29hb, terpaksa la tangguh..
Erm, tapi kalo dia tanak, aku pon tak hingin la..
huh! sombong~ ko ingat ko ensem sgt ke?? *mmg ensem pon*
*pengsan*



Pesanan Penaja : Oh..sesungguhnya aku mengalami sindrom kekacauan jiwa~
Misteri kehilangan identiti belum terjawab. *bukan identity card*
Harap2 dpt jumpe balik identiti yg hilang tu sbb sumpah aku tak biase dgn perangai pelik aku yg baru ini...

T_T

11 OrG ConTeNg:

ShaFril said...

kalau nk scofield knala wat dia lupakn sara tancredi muahaha =P

M A S R U R A H said...

dh berangan dh cik hanani ni...

Hananeechan said...

shafril : senang ba itu~ hahah

mas : hehe.tu la pasal.nak ikut jejak huda, tapi si scofield ni tanak plak.
T_T

hakiMET said...

ni kembar scofield da dtng..hahah

HAZRIN said...

ngade.
sila tgk news.
scofield tu gay.

ha ha

Hananeechan said...

hakimet : kembar x seiras nk wat ape..hehe~

hazrin : tu la pasal. now u understand my frustration right~
sigh

ShaFril said...

haha gay ka..bru sya tau muahaha..ni mesti sbb asyik syg kt lincon kot muahaha

a little less conversation said...

hah..sape tu michael scofield..psl xknl pn..mesti x femes ni..haha

hana..called me rafi je..huhu =]

Hananeechan said...

shafril : ade kemungkinan gak tu..

rafi : *thanks sbb bg nama pendek.pjg sgt nak taip.haha.dasar pemalas.*
ni mesti tak tgk citer prison break..sbb tu x kenal. michael scofield adalah soarang banduan..heh

a little less conversation said...

hana:
owh..yg kpala botak tu eh..eh silap..de rambut sket..haha

yup..mmg x tgk pn..cite die agak complicated sket..tp smua mmbe ckp best citr tu..klau nk lyn skang pn rasa dh lmbt kot..haha

Hananeechan said...

haah..yg botak tu..heheh..
memang best pon..sy follow smpai season 4.