Friday, February 13, 2009

Surat buat kekasihku...Zuki..

Zuki...(scandal lama)
Izinkanku ber aku-kau denganmu..
Kerana hati ini sangat panas mnegenangkanmu..

Kau ingat tak dulu, masa mula2 kita jumpa..
Ingat tak? Ingat gak! tak kira..

Dengan berbaju ungu, kau sungguh bergaya..
Tapi sekarang???
Kau comot, selekeh, serabai, macam org tak mandi..
Aku kah yg perlu dipersalahkan??
Mungkin..

Kau ingat tak dulu masa kau sakit, sape yg bwk kau g klinik???
Ya...aku yg baik hati ni gak yg bwk..
Yela2 aku tau, time aku sakit pon ko gak yg bawak..
Tapi da nama kekasih kan..
Takkan nak berkira plak..

Tapi tadi..
Kau betul2 kecewakan aku..
Aku sedih tau x..
Di saat aku betul2 perlukan kau..
Nak cepat plak tu..
Masa tu la kau merajuk..

Sebenarnye kan, da lama aku nak ckp bende ni..
Tapi aku x smpai hati nak luah, takut ko merajuk lagi..
Tapi disebabkan ko merajuk melampau hari ni..
Aku nak cakap gak..
Apa kau peduli..
"Kau buruk"
haha..Yes, i said it...

Ala, jgn la marah..memang betul pon kan..
Kalau tak sungguh orang tak kata..
Tapi, aku sedar, rupa paras bukan lah pengukur segalanya..
Seswai la kiter berdua..
Aku tak cantik, kau tak ensem..
Macam tembikai dibelah dua..

Lagipun, aku sayang kau lagi..
Bukan tak sayang..
just geram gak la bile ko merajuk td..
Aku da la tak pandai pujuk...

Lainkali jgn wat lagi tau..
Kita harungi cabaran percintaan ni sama2..
Sayang awak..



Ok, cut the craps..
Tadi scooter suZUKI aku tu rosak.
Taleh start.Geram.GERAM.
Da la tengah panas.
duh!

Tetiba nmpk paan ngn meyo lalu..
"weh, moto aku taleh start..."

pastu paan tolong start kan guna manual..
bole lak dia idup..
thanks paan n meyo..

niat di hati, lepas hantar rumate aku g stesen u, nak singgah midvalley..
nak melepaskan kempunan d hati....eh tekak.
lapa....

tapi kalo da taleh start, cane aku nak balik nnt kan..
so, terpaksala cancel..
sedey...

Nak kene repair la moto ni..sebab nak bg signal pon taleh..
Tukar bateri..
Mahal tak ea?
DUIT lagi la ni...

$_$


pesanan penaja: Kalau takut dilambung ombak, jgn berumah di tepi pantai...
Jgn pakai kenderaan kalau tak sanggup nak hadapi maintenance nyer...
Jangan..jangan..jangan..

3 OrG ConTeNg:

Rafidinho said...

klau takut duit abis wat maintenance gunakan saje perkhidmatan awam..huhu

Hananeechan said...

hurm..tau xpe..tpi habis gak duit kalo hari2 guna..
=p

ShaFril said...

kalo cmtu jln kaki je la muahaha..duit pn xabs n bdn pn sht haha =P