Monday, February 9, 2009

Ape nak jadi..ape dah jadi..ape pula yang akan terjadi?? zass

Duk d bilik seharian di hari minggu..haha. baik tak aku??
Melayan citer yg rumate aku masukkan..hehe..thanks rao.
Aku tgk citer cine, tajuk dia romantic princess..
alahai...saje je citer ni tau. wat aku berangan lak..
best gile life dia tetibe leh jd mcm puteri..
tp yela..drama je, bole la kan..kalau in real life, tak dapek laaa~




risau plak pasal study aku ni yg ntah pape..
apesal, makin besa, makin malas ek...

dulu kan, aku ingat lg time aku tadika..
biase la time bdk2..
mak aku ckp, kalo dpt nombor satu nnt dia nk bwk kua n aku leh beli pape je yg aku nak.highlight di sini.."APA-APA"..
ha..aku pon punyela exited..dlm kepala da mule menimbang-nimbang nak beli ape..

(ala, budak tadika..ape sgt la yg aku nak beli...cuba kalau sekarang..aku rase mak aku tak berani nak wat offer cmtu..silap2 bape riban terbang..yela, leh beli apa2 kan..ngeeee~
bahagia gak klo mak aku nak offer cmtu lg...ahahhaha..)

pastu, nak dijadikan cerita, tgk2 aku dpt nombor 1..huhuhuu~ so dgn semangat yg berkobar2, aku balik dgn harapan nk g shopping haritu jugak..

bile mak aku balik keje, aku terus ajak mak aku kuar..bile dia tanye kenapa, aku ckpla aku dpt no satu (ckp dengan bangga,ok)..
tapi yg hampeh nyer, mak aku tak pecaya!!!! arghhh~ percayalah~
dia x cayer aku dpt no satu..
penat aku bg hujah2 aku.. dia xcaye gak..

last2 bile lg sehari nak ade hari penyampaian hadiah, n kat buku jemputan tu ader tulis senarai penerima hadiah, baru la mak aku percaya..sedey kan? hehe..agaknye, aku byk sgt main, tu yg susah nak pecaya tu..dah la suke buli org..jahat tol aku..ish3..zaman jahiliah..*eyh, bukan sekarang pon aku suke buli org ke? hurmm.... ah, abaikan!*

so, mak aku pon tunaikan la janji dia tu..bawak aku g beli apa yg aku nak.. yipeee~
hurm...korang agak2 apa ek yg aku pilih..??

huhu..aku pon tak pecaya aku leh pilih benda tu...

aku pon heran. dalam byk2 benda nape la bnda tu yg aku pilih???


aku amik set stationary yg dlm kotak tu ade lengkap sume benda, berwarna-warni bercorak kartun, lengkap dengan pencilbox 2 tingkat, n pembaris yg ade air kat tgh2 tu..ala, yg ade gold dust kat dlm dia tu..tau kan?..pencil, pemadam, sharpener sume same corak..time tu rase cam lawa giler...
tp sekarang....nyesal nyer akuu...
huhuhu

tak best langsung, kan..tapi tu la yg aku rase bnda paling best time tu..hahha..
tadika kowt! dimaafkan!

begitu la seterusnya, tiap2 tahun mesti mak ayah aku ade janjikan sumthing kalo aku dpt nombor 1..
*ade hadiah bru nak blaja elok2...haih~*

tapi bila da habis sekolah da xde da ganjaran2 hadiah ni....

N masa kat terengganu dulu, aku ade kwn yg suke cabar2 aku..kitorg lawan result sape lg elok..huhu..

so mcm kuat gak study, plus terengganu sgt aman untuk study ok..tak banyak gangguan dan dugaan dan tempat berhibur..
kalau nak release tension, kitorang g tepi laut, jogging, study, usha abg2 askar jogging(oppss) or makan seafood celup tepung kat tepi laut...waaaaa rindunyerr...n angin dia sgt kuat gilew! rase cm nak melayang.tapi rase jela kan..ko bajet kurus la kan smpai nak melayang.. haha~ makanan sane murah gile kowt. mane leh kurus! =p

hurmm...rindu!


pesanan penaja: agak2 kalo mak aku offer hadiah lumayan, aku leh dapat 4.00 tak? ngeee~

0 OrG ConTeNg: