Friday, February 6, 2009

Mimpi itu indah..Indah itu Indah Water~

Saya sangat penat..
Main basketball dari 9pm sampai 12 lebih..
Tapi penat dia mcm lari pusing kampus 1x tanpa henti plus naik turun bukit cinta yg tinggi tu berkali-kali..
Peluh xpyh ckp la..kurang sikit je dri mandi..



ok, ni bukan peluh..ni mandi..



Bau lg la tak payah ckp..lagi wangi drpd korang time bru pas mandi..hahahah~
Dah la dengan comotnyer..ish2..selekeh!




Walaupun latihan da byk kali, saya still rase saya tak terel..aaaaa *bunuh sy sekarang..*

Nak pukul berkali-kali pon x kisah.Terlalu penat untuk elak..


Waa...bestnye klo saya dpt tidur tanpa gangguan~
Alarm pon taleh ganggu tau!
*tapi akhir2 ni tidur saya sering diganggu oleh bunyi
announcement kolej pasal MAK09 yg kuat gilew*


Is there any place where i can hide n cannot be disturbed??
no need to go training and meeting..
just me, myself n i~
heaven gilerr!!
pesanan penaja: perut saya still sakit walopun da telan ubat2 tu seperti yg disuro..
kenape ek?

0 OrG ConTeNg: