Wednesday, February 4, 2009

Hai obat..hai obat..mari makan obat~


Tadi g klinik UM. Sakit perut menjadi-jadi...Dah 4 hari.
Lepas bgtau aku sakit camana, nurse tu ckp, "kalau awk demam maknanye awk kena infection"
Dia cek suhu, n ckp, "haah, awk demam"
n i was like "ouh, aku demam ke? tatau pown."
huhu..
masa jumpe doctor, dia tekan2 perut aku..sakit woo..
aku ckp la sakit.
doc tu ckp, sakit sikit2 ke skit byk. sbb kalo skit byk, sy nk suh g hospital..operation.
n dgn spontannyer aku ckp..
"hah! operation? tak2 sakit sikit je.."
ngeee~
pastu kene wat urine test lak..
lepas kua result makmal tu, doc tu tgk n ckp
"aiyoo.." smbil geleng2 kepala..
huhu..kenape ek?
n aku kene makan antibiotik selama seminggu
dan after seminggu, kene datang balik klinik tu..
cek lg skali...haih~
Pesan doctor kepada hananeechan: Minum air kosong 2 botol besar sehari.
Next week datang cni balik..datang pagi2 tau!
Pesan hananeechan kepada doctor: tiada pesanan.
pesanan penaja : tak suke la ubat cecair ni..rasa dia..urghh..bluerghh..bwekkk..aku tak kisah klo dia bg pil besar bola pingpong pon..tp jgn la ubat cecair..uwaaa...pahit glerr~

0 OrG ConTeNg: