Thursday, August 13, 2009

Tempat Kejadian Peristiwa Hitam..

Cuba tengok gambar ni betul-betul. apa yang anda nampak?



tiang kotor bertompok? oh, bukan...sila lihat lagi..








tak nampak jugak?haihh..

ok la, sebenarnya takde apa-apa yang penting pon. just nak cerita pasal tempat ni je..

sape yang penah lalu kat tempat ni?? ala...kat kl sentral. tempat orang menapak kalau nak g stesen monorail. (dia tutup buat pembinaan kat tengah2 tu. bapak aa penat nak kena jalan pusing gila jauh)

ok lah..
kejadian nya macam ni..
pada suatu hari yang damai...(tak ingat bila)
di kala kl sentral sesak dengan karbon monoksida kenderaan..aku telah melalui tempat kejadian untuk ke stesen monorail..

sedang enak aku menikmati pemandangan indah bas-bas dan teksi2 yang berwarna warni, sambil menghirup udara segar yang penuh karbon monoksida, tiba-tiba ada sesuatu entiti yang menarik perhatian aku. lembaga disebalik tiang.

oh..rupanya ada seorang lelaki berdiri di tempat kejadian. dekat tiang besar itu.
kenapa lelaki ini begitu menarik perhatian?? handsome sangat kah? wangi sangat kah? sasa sangat kah?? dia mengorat aku kah??

oh tidaakk...semua tu salah. sebenarnya aku tak perasan dia ni handsome ke tidak. sebab fikian aku terganggu masa tu walaupun dia tersengih memandang aku.

korang agak2 kenapa ek dia ni special? sampai aku habiskan lunch break aku menaip pasal dia? huhuhu...

haa..itu yang kita tak tau tu ye..

lelaki ini special kerana...
kelakuan dia masa aku lalu kat situ.

cuba imagine.
seorang lelaki yang ber-tshirt dan ber-jeans.
berdiri di tepi tiang besar.
mengadap penghadang besi berwarna putih tempat yang under construction tu.
tangannya memegang 'sesuatu' di seluarnya.
wajahnya tersengih memandang aku yang sedang lalu sambil melihatnya.

mesti da boleh agak apa dia buat kan?
ada yang blur2 sotong ke kat sini??
haihh..

ok la. tambah lagi 1 hint.
ada air mengalir di penghadang putih itu walaupun tidak hujan.

ngehehehehe..
tak bermoral betul..
kencing di khalayak ramai.
dia ingat umur dia baru 5 tahun ke nak wat camtu?
budak kecik pon tak buat sebab diorang pakai lampin. :D

apa motif dia sengih pon aku taktau.
bangga ke?huhu.

pelik.


pesanan penaja: aku rasa aku tak nampak apa yang tak patut aku nampak..rasanya la..hahahahha~


---<@ ---<@ ---<@
nak selit 1 dedication, tiada kaitan dengan cerita di atas. kepada cik qairawahu.. HAPPY BIRTHDAY QYRA!!!

-11 Ogos-

9 OrG ConTeNg:

r.k said...

ow. ah yeah~ u bertuah!

hek~

Anonymous said...

oh, kencing
ingatkan flasher buat keje tak senonoh
gila tak senonoh pemikiran
:D

leafareesya said...

ei. memang tak bermoral ok!

lucky said...

heheh.. mnarik kot pmandangan tuh.. *wink2* :P

Cik Areja said...

lor? tayangan free upernyer!! apsal ko tak snap jerk muka die time dia senyum kat ko time tu??? then gambor die kot wat lar WANTED kat blog nie!!! lepas tu masuk brita.."muka tak senonok kencing di khalayak ramai" kompem femes die..wahahah

Qairawani said...

yew..terima kasih!!

[z@ck] said...

x senonoh betul..
haish..

Hananeechan said...

RK : errr kenapa bertuah?

damme : haha..kalau flasher, cerita dia tak pendek mcm ni..lg panjang..

lea : tau xpe..

lucky : menarik??...huhu

areja : tak ter pk la weyh time tu..

qyra : sama2 kasih..

zack : betol3.

asherapth said...

~hahaha..so nih dh 2 kali la peristiwe nih berlaku kn?ekeke

di debalik crite2 tuh ..terselit lak birthday wish..hhahaa..