Wednesday, August 19, 2009

Edisi Melantak Sebelum Puasa

Bulan Ramadhan dah nak dekat..Bape hari je lg..Tapi sempat je lg kalo nak makan banyak2 dulu.hehehe~ Nanti da start puasa, banyak lak yg teringin nak makan...Belum puasa pon aku da teringin macam2. haihh..

Gambar2 bukti kejadian makan2..

Kejadian 1: Supervisor belanja makan Sate Kajang. Nyum2~

This is Nanthini. She's also one of the interns here.

Ni dak2 praktikal gak..Firdaus, Alfin, n Hadri(nampak tangan je).



Kejadian 2 : Makan2 di Strawberry Field

Aku makan Spaghetti Carbonara chicken..nyum2~


Qyra makan Black pepper chicken Spaghetti..


Kejadian 3 : Melantak di Food Court Pavilion

Makan Teppanyaki..Sedap2..Tapi gambar diambil sebelum daging siap dimasak..so, ada sayur je..Gelojoh betul..

Kejadian 4: Mengidam Sushi

Tiada gambar. Aku mengidam, beli sushi dan makan dalam wayang. Sangat la tak puas..Kena beli 2nd round ni.. :D

Masih mengidam : Dominos Pizza. Aritu nak makan kat MidValley, tgk2 tgh renovate. Sangat lah hampeh.

Cheezy wedges : Xde kesempatan lagi nak g beli..This is a must b4 puasa ni..hehehe~

Ouh, kenapa nafsu makan aku melampau lampau ni ea..adoiyaiii~

6 OrG ConTeNg:

[z@ck] said...

hohoh..ku juga nafsu melampau skang ni..nak makan semua bnda sebelum posa menjelma..
huhuh

chipsmore said...

sedap ke teppanyaki 2?? x pana makan lak...hee ;)

--- Arief Arf said...

gile kuat ko melantak.
haha..
yg spageti carbonara tu nampak sedap dohhhhh

p/s: bwk2 la ganti pose tu dari dok melantak ye kak.
wahahaa

A.B.U said...

makan la selagi termampu...haish!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah nak posa nie kan main lagi nyek napsu makan..hehehehe xpa selagi mampu makan kena makan ...nanti start sabtu nie dah xleh nak makan siang dah..kecuali time "RED" la kan..

Ren Hayashi said...

ish...ish...tak padan ngn kering...mkn kuat rupenye....mkn2...sok last day leh mkn siang....sabtu dok leh doh...hehehe...

selamat berpuasa...mintak ampun dan maaf sekiranye terbuat salah itu dan ini...