Thursday, August 20, 2009

Perhatian!!Saya dah insaf.. :)

Assalamualaikum sume~ (dah dekat puasa bru nak bg salam. -_-")

Sempena bulan puasa yang dah dekat ni, saya nak ucapkan selamat berpuasa penuh kepada yang lelaki, dan selamat berpuasa sebanyak yang mungkin kepada perempuan. :D

Semoga kita dapat jadi lebih baik, lebih sopan dan lebih kuat menahan godaan bau makanan. ;p Oh ye, juga nak mintak maaf kat kawan2 saya, mmg banyak salah silap, saya tau..

Sehubungan itu, entry2 di blog saya juga akan ditapis oleh lembaga penapisan filem, supaya tiada entry2 yang boleh menimbulkan fitnah, menaikkan nafsu, menambahkan dosa pembaca (penulis takpe), penggunaan perkataan yang kurang sopan, sesi bergossip dan mengumpat, serta penayangan gambar2 makanan tahap buat orang terliur, gambar2 sexy yg buat org lelaki batal puasa serta err...apa2 jelah yang sewaktu dengannya. fuhh. taip senafas je tu tau. :p

***Tetiba rasa cam skema je taip2 ayat camni..


p/s : Alhamdulillah, migrain saya dah banyak berkurangan sejak wat treatment aritu. :)
Rindunya nak balik rumah~ T_T

7 OrG ConTeNg:

[z@ck] said...

selamat berpuasa..
semoga dpt posa penuh..
hihiih

Nurul Binti Ibunya said...

selamat berpuasa...
kalo tal habis ag ganti puasa pon kena puasa gak..
tahun depan double..

Razman said...

tahanlah bulan itu dari datang..supaya kamu dpt bpose penuh..haha

selamat berpuasa..

Cik Areja said...

huhu..yealass..selamat berpose mekk...hehe

Encik Shino said...

Gambar2 anda rasanya tak menaikkan nafsu ok..

:P

Bulan yang mulia ni perbanyakkan entri bercorak keagamaan ..heee

Hananeechan said...

zack : selamat berposa juga..

tsujun : triple la, bru thrill

razman : haha..sengal

areja : selamat pose!

shino : baiklah encik shino

amir acap said...

hahahaha...adoy lawak tol la hananeechan ni..heee..
k selamat berpose gak..