Friday, August 14, 2009

Tak tahan...

batuk. batuk. batuk. batuk. batuk. dan batuk lagi..
begitulah ringkasan aktiviti harian saya selama 2 minggu ni.
ubat doktor sudah, ubat tradisional sudah, ubat farmasi pon sudah. batuk semakin teruk..
sampai nak bercakap pon dah tak macam cakap..dah macam catuk(cakap+batuk).

saya tidak mengalami selesema, demam, sakit sendi, sesak nafas. saya hanya batuk. saya tidak menternak virus h1n1..saya hanya batuk, batuk, dan batuk lagi sampai tekak luka dan perut sakit..kalau tak percaya, telefon saya sekarang kalau nak dengar saya catuk..

minta jasa baik anda memberi sebarang suggestion tentang cara2 nak kurangkan batuk, boleh?? kalau berterusan camni, mau terkeluar organ2 tekak saya nanti..

6 OrG ConTeNg:

paan said...

cian..cuba minum madu asli..insyaAllah cpt smbuh..selawat keatas nabi dan minum..

RK said...

cadangan? ku sendiri pon batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk batuk

minta doa bebanyak eyp~
=)

Fairpark Boy said...

blur2 sotong...kakaka..

a little less conversation said...

hana..ayat las ko tu kot ak rse cara tebaik ilangkn batuk..
kuarkn je tekak..haha

xpn kn..ko g jumpe atuk ko..tnye die npe ko batuk..haha

Are'Ja_(",) said...

huhu cadangan ape eh? aku pun da sebulan lebeh batuk..sampai kan cuba cara cium kucing pun tak ilang juga batuk ku!!! hahahaaa klu ko berkesan try lah cium kucing..ilang kot batukk..huhu...(mcm ajaran sesat jerk)

Hananeechan said...

paan : kat kolej ni cm susah je nak cri madu asli..

RK : sama la kita..

fairpark boy : salah entry nih..

rafi : apekahhh

areja : mmg sesat pon