Tuesday, January 13, 2009

Youth '09

Last Sunday, i went to pwtc with farah..Sgt besh~
Sgt lenguh kaki..Sgt kenyang sbb kitorang telah memanjakan perut di kenny rogers n pizza hut..hehe..(banyaknye makan!!) haa, tu la..jgn tak tau... =p

Lawa tak? ade baaaaaanyak gile gambar yg diorg tampal kat situ..
beshnye jd photographer..
nak jadi gak!! tapi xde camera besa2 cam dorang tu.. =(

ni pon art jugak..tapi tatau la ape fungsi dia..dia ckp fashion+art..

ha, ni antara bukti2 sahih yang menunjukkan byk mne kitorg mkn..
air winter farah tu cambest je kan? len kali nk try gak la.. ngee~
aku nyer cheese-baked meatballs(betol ke nama dia?) tu kan, panas sgt la..tak dpt nak enjoy sgt dia punye rase, sbb lidah da melecur.haha~ padan muke.. gelojoh sgt!

tgk ni.....waaa...tetibe rase cm nak wat gak satu kat dinding bilik..haha..gile vandalisme.
tapi mmg tabik spring la kat mamat tu..toing..toing..dia sesuke hati je spray2 sane sini tetibe, voila..jd gamba chantek punye~ thanks to cik farah, jd model utk malam tu ye..hehe

Aku suke kat booth rakan muda..ade wall climbing..nak try, tp risau sume org tekejut lak nanti..yela, batu 1st pon taleh naik..berat sgt.haha~

Tapi kan, aku pegang scorpion tau..bukan nak bangge...tak....tapi mmg nak bangge la gak, sbb farah pon tak brani tau! ahhaha..so patut bangge la kan..=p walaupun memule tu ase cam nak nangis, tapi aku pegang gak la.xkan nak campak atas lantai lak..org tu ckp pegang lembut2 je, xde ape..huhu..seram dow~ siyes! tapi ular mmg aku surrender la, x berani pegang..ha, yg ni farah brani lak..huhu~

ade tgk org main basketball, n futsal..teringin gk nk main, tp cam sume laki jek kan..mls la nak mencapub..ngeh3...

and last but not least...konsert last tu la..aku sempat tgk love me butch, yuna n bunkface..
kepada rayna si peminat tegar : Sila jeles!!! hakhakhak~


footnote: Aku habis berape ntah beli baju kat situ..dem bijou! apesal ko jual baju cumel2? kan aku dah beli! mcmla ko xtau, aku pantang tgk bju cumel2 nih.. waaa..nak wit balik!!! tapi nak simpan baju tu..leh? =p

0 OrG ConTeNg: