Friday, January 16, 2009

Tekanan Emosi Tahap Gaban~

Aku mengalami tekanan emosi.


Tanda-tanda anda telah dijangkiti :

1) Bila sume bende yg nak dibuat jd serba x kena.
Yela, dah nama pun tertekan, mmg sume jd x kena la..nak tido pun xkena.panas semacam je.
nak study pon xkena..rase cm da cukup pndai lak =p. nak tgk movie pon xkena.rase cam heroin tu x pndai belakon je. baik aku je yg ganti, tol x?biar hancur terus drama tu..bia director sakit jiwa cam aku gak..ade la geng.. hmm..nak dgr lagu pon x kena. rase mcm suare diorg sume x sdap..wat sakit telinga je..walopun dia menang juare lagu,aku pedulik ape.xsedap gak! xkira! huh!

2) Bila orang-orang sekeliling tetiba kena marah
ha..yang ni aku paling pantang kalo org wat kat aku..aku wat kat org leh plak, kan? tapape je.teruk betul hananeechan ni..ym ngn org lain pon tetibe org 2 kene marah..msg2 pun tau2 je nak marah2...ntah ape ntah yg aku nk sebenarnye.tetibe rase dunia ni sumenye dipenuhi oleh makhluk2 dan raksasa2 jahat dan ganas..aku je org baik yg nak selamatkan dunia..muahahaha~ em, tpi kan, lepas mara2 org pun xde rase lega lagi..rase bersalah lg ade la..aaa...apedahjadikepadadiriku ini?? help!

3) Tetiba rasa cam nak nangis
yang ni paling tak leh bla..angin xde, ribut tkde, tetibe je nak nangis. ini yg aku nyampah ni. rase nak cepuk je budak tu, bia dia nangis meraung-raung n aku tgk je tanpa belas kasihan..huh! eyh? cepuk sape? bukan aku tgh ckp pasal aku ke? haihh..salah2..xjd cepuk..

4) Perlu seseorang untuk luahkan perasaan
Time2 mcm ni baru la nk cri sumone yang mempunyai telinga lebar yg diperbuat drpd besi tahan karat/tahan maki/tahan mendengar celoteh selama berjam-jam dan mampu menadah sume yg aku bagi kat dia...aku tau, mangsa tu mesti leh dpt virus tekanan ni gak lepas aku transfer sume aura2 aku kat dia..tapi sabar jela, nak wat cmana kan? xkan nk mara plak..cian hananeechan kan? kan?? =p
layankan aje..

pesanan penaja : cara paling baik nk atasi tekanan, solat dan mengaji je..cmtu je cara terbaik kalo nk jd lebih tenang..
=)
renung-renungkan dan selamat beramal...(sila guna nada yang betul mcm ustaz tu ya..)

0 OrG ConTeNg: