Friday, January 30, 2009

Apa kata kalau dinosour masih wujud?

Aktiviti masa cuti:
1) Selongkar beg abah saya bila dia balik dari Palembang. *ni salah satu dri bad habit sy dari kecik.suke selongkar beg org. saya rasa saya seswai kot keje kat kastam ke, kat airport ke, selongkar2 beg org. Seriously, dri kecik. Mak balik keje je, selongkar beg dia. Cari coklat. N usually, I got what I want.haha~* Abah belikan tudung dri sane. Tudung tu cumel giler..bile pakai terasa cam pelakon cite mutiara, or citer2 indonesia kat tv9 tu. Heheh



2) Jadi driver cabuk adik saya. *Disebabkan adik sy baru ada lessen L untuk kereta, saya la yg kena bwk dia kesana kemari. * Kalau x bawak dia pon, saya kene teman dia. Memula teman dia g mahkamah untuk translate birth certificate dia kepada English, sbb nak further study.

Pastu bwk dia g shopping barang..Memula g ipoh parade, beli beg, baju, dll..Pastu nak makan g jusco lak. Dia nk mkn kat johnnys.. *ngade2 btol..ape la salahnye mkn kat parade je td..huhu*
Tp sebagai kakak yg baik *ahem* sy pon bwk jela…Redha..



3) Teman kawan buat assignment. Kwn sy budak sains, dan assignment dia, dia kene g sungai, wat perangkap n identify serangga2 air yang terperangkap kat ctu..hoho.. luckily, kat blakang taman saya ader sungai..Dulu dalam, sekarang da cetek..Kecik2 dulu slalu aa g main kat ctu..Sekarang, ramai org tangkap udang je kat ctu.



4) Kejar anak kucing. Kucing saya ada 2 anak. Tapi sgt liar, ok..Tak manje langsung. Geram betul. Pantang dtg dekat mesti dia lari. Jgn kata dengan saya je, even mak sy yg bg diorg makan hari2 pon diorg takut. Ape ntah yg dia pikir. Ingat kami2 yang cumel ni nak makan dia ke? Nak pegang je maa..tu pon tak bole! Takmo kawan. Huh! Yg mak dia ngade2, gesel2, terlebih manje. Yg anak dia pelik plak..Uwa…nak pegang~

5) Main masak-masak. Yg lain2 tu masak biase la, tapi aritu wat spaghetti lagi. huhu. sebab ade extra spaghetti yg aritu lom masak lg..

6) Fish spa. Hehe…Ingat nak wat kolam abah dengan ikan2 nyer tu jadi fish spa..Tapi abah risau ikan dia mati kalo kitorang masuk kaki..Dia ckp byk toksik..haha..hampes..

0 OrG ConTeNg: