Tuesday, January 27, 2009

You Rock My WorLD, u know u did~

HAPPY CHINESE NEW YEAR..
GONG XI FA CAI~

Saya tak dapat angpau pon. Just dapat kuih raya, kuih bulan dan limau yg manis gile dari jiran.
*pelik camana dia leh dpt limau yg shedap giler cmtu.mne dia beli?*
*auntie, lainkali u x payah bg kuih la..u bg limau manis ni je manyak2..ngeee~*

Luahan perasaan:

Awak...Kenapa awk jd mcm ni? Sebelom ni tak penah pon awk wat mcm tu ngan saya. Saya sedih sgt2 tau. geram pon ade. Awak tau tak betapa susahnye saya bile awak wat perangai mcm tu? Awak syg saya ke tak sebenarnye ni? Kalo sayang, tolong jgn wat mcm tu bole tak? i'm begging u.....I need u, desperately, i admit!

Oh Lappy...My handsome Lappy..Kenapa awk takleh on9 gune streamyx?? uwaaaa...xpasal je saya kene on9 guna lappy adik sy...sgt x besh~

Lappy dearie...Jgn wat perangai k?? Kasihanilah tuanmu ini......

3 OrG ConTeNg:

Mr.Clive said...

laptop cikai.nak wat camne...hahhaha

Hananeechan said...

eh hello...at least xdela cam "org tu" kan..kene format laptop tetiba..muahahaha(gelak mcm ko)~

Mr.Clive said...

ahahhaa
nak gak ingatkan aku pasal kisah ngeri tu
hahaha
habeh la ko,xdpt online dengan best