Wednesday, August 18, 2010

Berbuka di Seoul Garden sangat lazat!

Untuk sesiapa yang agak-agak bosan berbuka kat tempat yang sama, nak cari sesuatu yang baru, nak rasa environment baru, or ada rasa macam nak belanja saya, Taip ON MAKAN dan hantar ke 23232 apa kata cuba makan di seoul garden!
Sangat sesuai untuk penggemar BBQ dan steamboat. makanan jenis buffet, boleh pilih nak grill atau boil atau dua-dua, ikut citarasa masing-masing.

tapi personally, i love the marinated-meat. daging, sotong, ayam, daging kambing, semuanya dah diperap dengan macam2 rencah. ada black pepper, teriyaki, chilli, err..ape lagi ek. lupa la. tapi macam-macam la. ais kacang, ais krim, dessert, salad, free flow hot and cold beverages pon ada.
masa saya makan kat situ memang penuh la dengan manusia. so better book awal-awal ok. untuk dinner, bayar dalam 35++ untuk dewasa. sebenarnya kalau weekdays boleh guna student card, tapi saya lupa nak guna T__T.

highly recommended untuk orang yang perut dia fleksible. sebab takdelah rugi bayar kan. sebab boleh makan sangat banyak. macam saya ni rugi je bayar banyak tapi tak muat nak makan banyak. sumpah dah cuba sehabis baik. try taknak minum dulu sebab nanti kenyang air. tapi tak boleh jugak..huhu.....takkan nak berkampung pulak kat situ tunggu lapar balik pastu makan lagi 3rd round pulak kan. :p

not recommended untuk orang yang malas masak sendiri. hehe. sebab kat situ memang kau kena grill daging tu sendiri. jaga la jangan bagi hangit..baru boleh makan..kalau malas, ambik bau je asap orang lain. and memang sangat panas kat dalam tu bila serentak semua orang masak. penuh asap jer. @_@

saya memang takde ambil gambar masa tu, so mari kita google. :p


source gambar : Seoul Garden

5 OrG ConTeNg:

Arief Arf said...

bile nak belanja aku kat seoul garden ni?

Hananeechan said...

aku blanje ko, ko blanje aku. anytime je. haha

a little less conversation said...

klau x abis..bole tapau bwk blk x?

Hananeechan said...

hehe. kalau dia tak nampak, tapau jela. :p

Silent Savior said...

Pergggghhh, lame gler x mkn c2, last mkn c2 kdi 2 nama lama lg,"Seoul Bulgogi"