Thursday, December 30, 2010

Harimau Mengaum...

Sangat teruja menonton perlawanan bola sepak AFF Suzuki Cup semalam. Tahniah kepada pasukan Harimau Malaya. Saya tengok kat skrin Laundry The Curve je. Berdiri aje sebab ramai sangat orang.
Semua pon berdiri. Teguh berdiri sampai habis sambil bersorak walaupun tengah sakit tekak.


Tangkap gambar kat celah-celah orang. hehe.. btw, nampak tak rambut kat gambar tu.. dia dengan bf dia tengok tanpa perasaan.. time org bersorak dia not responding. time org cuak gelabah pon dia not responding jugak.. ntah2 dia penyokong Indonesia kot. hehehe~


ramai nye orang..macam sambut new year plak rasa..


tengok ni, excited sampai berdiri..



roh-roh juga berkeliaran.. :p



serius sangat ramai orang. semangat ke-Malaysiaan betul. I like!


5 OrG ConTeNg:

EpoLįƒ¦Kunang2 said...

Wah, situ pun meriah jugak eh? hehe.
^^

Encik Shino said...

dah mcm pesta kan... bola sepak ni memang sejak dulu lagi jadi sukan no.1.. :)

Dewi Kumbang said...

masa baca ayat "roh-roh berkeliaran" tu, gamba xload penuh lagi. tungguuuuuuu nak tgk apekebenda "roh" hahahahaha =D

Hananeechan said...

epol : yup. meriah siap jerit2 Malaysia boleh! huhu

encik shino: memang mcm pesta. bising mcm tgk kat stadium. just takde gendang je. :p

Hananeechan said...

Yna: haha.. nasib baik bukan roh betul keluar :D