Sunday, January 9, 2011

TV oh Televisyen

Sejak duduk rumah sewa dengan kawan-kawan ni kan, kerja saya asyik tengok tv je dengan diorang. Sebenarnye saya ni jenis tengok tv kalau ade cite best kat AXN, StarWorld atau Movies je. tapi disebabkan astro kat rumah sewa ni basic je, so saya pon dah belajar mengenali tv1, tv2, tv3, tv9 ria, prima dan lain2 yg selama ni memang jarang la nak tengok. tak pasal-pasal sekarang dah berjangkit dengan budak-budak ni tengok cerita-cerita melayu yang sebelum ni memang tak pernah tengok.

Contoh nya cerita Awan Dania, Serasi Bersama, Tiramisu, Drama2, err macam-macam la lagi. Tapi bila tengok tu banyak la tanye kan. dia ni sape, kenapa dia camtu? sape laki tu, mcm2 la. tak aman housemate saya nak tgk cerita. hehe..

Best tau duk rumah sewa. Selalu masak sama2, kemas sama2, borak sama2, tido sama2, gossip sama2..hehe. Ni pun dah berapa hari saya duk mengeram kat rumah. :)


And malam ni saya dengan housemate nak tengok AJL ramai2.. Agak-agak siapa menang ye?
Err, actually siapa yg masuk pon sy tak follow sebenarnye. Yg tau, yuna, faizal tahir, err black? stacy? errr..okie tu je tau :D

2 OrG ConTeNg:

Aleen Aiden said...

wah,jeles sbb kat rumah sewa alin lagi basic dr 2.ade tb1237n8 je.hu3

Hananeechan said...

aleen: aah la..tu lagi basic..hehe