Saturday, January 15, 2011

Selamat Tinggal Kuman, HELLO Lantai Putih Berseri!!!

This is my first post using our new Streamyx. So far so good. Laju jerk download Secret Garden tadik...weeeeeeeeeee..

Harini kitorang buat gotong royong bersihkan lantai rumah. Serius tak faham. Hari-hari sapu lantai pon rambut still banyak jugak. Serius rambut lagi banyak dari habuk. Biasa lah kalau dah 6-7 orang wanita yang duduk rumah ni kan. Adakah ini tanda-tanda penuaan menjelang tahun baru? Ataupun tanda-tanda menunjukkan kami kuat berfikir mengalahkan scientist? Wutever it is, currently rumah sewa ni bebas habuk dan rambut.


Tadi baru lepas mop lantai. Siap mop 2x okey..double protection! Mula-mula dengan dettol untuk membunuh bakteria, lepas tu dengan ajax untuk mewangikan rumah. Siap sembur febreze anti bacteria dengan serai wangi kat seluruh rumah. Wah, jemputlah datang rumah yang berkilat dan baru ada streamyx ni. hahahaha.


Tengok tu, rambut dengan mop sama je dalam gambar ni..huhuhu
picture from google

5 OrG ConTeNg:

MAKCEK bukan NENEK said...

streamyz mmg cool gilaaa .
laju . heheh kat kampung pon laju jek.mmg puas hati lah donlod cita ngan tgk on9 cita korea ngan jepun .heheh

a little less conversation said...

hana, tlg mop umh ak plak eh..haha

Hananeechan said...

makcek: agreed! serius sgt happy mendownload sekarang ni :D

rafi: boleh2..bak address. haha

DewiKumbang said...

lepas rumah rafi rumah yana skali ek. hehehehe

Hananeechan said...

Yna: boleh sesangat nak mop umah korang..p/s:bil sampai later ok :D