Sunday, October 24, 2010

University of MONEY

university TERCINTA saya ni kalau bab duit je memang laju kan?
dah bayar yuran RM2996 dah..
Tetiba kolej baru tambah lagi RM78 untuk penginapan masa cuti dulu..
Bukannye saya taknak bayar. just saya BELUM bayar..-_-
ala setakat 78 tu pon nak hantar surat bagaiii kannn..
Siap cakap kalau tak bayar tak boleh ambik exam..
Parents kalau dapat surat camtu of course la diorang risau.........
SAYANG, saya tau la nak bayar..
tak payah nak surat2 sangat boleh tak sayaanngggg~

itulah, kalau bab duit memang strict, kalau bab kerja, hurm malas nak comment..
tak payah nak contoh jauh2, bagi contoh fac sendiri je..
masa nak mintak transfer credit dulu, dah la kena bayar RM5 untuk 1 jam kredit.
saya bayar beratus-ratus dengan harapan tinggi leh transfer..
rupanya tu semua janji palsu je...T_T

senyap je taktau khabar berita..dah nak habis 2nd year baru dia nak call follow up pasal transfer credit tu kan..eee...pandainyeee..anak sape la ni..i sedey tau u buat i mcm nie~
kalau dah 2nd year tu baik tak payah. dah ambik dah pon semua subjek yang nak transfer tu.. terima kasih jelah sebab 'CEPAT' sangat bertindak... T_T

lain kali kalau nak strict sangat pasal duit, tolong la strict pasal kerja sekali.
barulah seimbang..ini tak...bab kerja sume ke laut..
oh ye..saya bukan mengomel kat sini je..pernah dah suarakan kat saluran yang betul.
tapi senyap je. takde response. huh. majuk lah i ngan u ni..

lagi satu, masa student LI, perlu ke nak bayar segala yuran tu penuh2?
i mean, time LI kan xde nak g kelas ke, amik exam ke, xleh ke kurang dari yuran biasa? ni tak, RM50x12 jam kredit jugak..plus segala mak nenek yuran library, klinik, lab ape sume tu pon nak charge. baru2 ni dengar2 baru nak masuk meeting pasal hal yuran student yg LI. Baguslah.. Selamatkan junior2. :)



sorry lah..tak pasal-pasal membebel..
ini lah namanya luka lama berdarah kembali. ha ha~

6 OrG ConTeNg:

jijie said...

oh man... sampai sekarang terasa gile2 dengan UM...

Hananeechan said...

ade pengalaman sama ek? :D

Dania said...

huhhh gile kentang...kalu aku mengamuk sakan...pergi sembur sapa2 pihak yg terlibat...ini keadilan..

Dania said...

huhhh gile kentang...kalu aku mengamuk sakan...pergi sembur sapa2 pihak yg terlibat...ini keadilan..

jijie said...

lagi dasat dari tu... tapi redha ajela.. T_T

Hananeechan said...

dania: sembur kat sini jela mampu :(

jijie: uish ade lagi dasat..