Monday, December 21, 2009

Oh Perempuan..

Yer, saya perempuan...Ada masalah? *tetibe nak emo, pehal? huhu*

Kenape ek pompuan suke shopping?
Tambah2 time mood tak baik, shopping adalah pengubat duka..
Lagi heaven kalau duit beribu-ribu, and bleh shop till drop..
Bleyh grab je memane yang berkenan di hati..

Haih...
Tujuan patik menulis entry ini adalah kerana patik geram..
Geram sebab terlanjur berbelanja dibawah paras sedar..
Dalam masa tak sampai seminggu *xnk bgtau berapa hari*,
dah beratus-ratus-ratus aku belanja..
Yang paling menyedihkan, xnmpk pon apa yg aku beli sbnrnye..uwaaa....

at least kalo byk belanja, tp nmpk ape yg dibeli tu, ok la gak..
-_-"


paling tak syiok bile duit tu duit gaji sendiri...bapak kedekut gile nak belanja..
hohoho...kalo duit mintak kat mak tu, selambe badak je belanje..heh..
and paling menyedihkan bile mak ckp..
"ibu da tak payah bg duit blanja da la kan pasni??"

aaa....amma... =(
aku da masuk kategori wanita berkerjaya kah..walopun lom habis blaja..
erk? da tak dapat wit raya ke?
da kena bg wit raya ke?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
*tak dapat terima kenyataan*

kenapa begini???
umo aku baru 18 kot!! :p

0 OrG ConTeNg: