Monday, December 8, 2008

XsTaBiL Mode~

Sorry- Buckcherry

Oh I had a lot to say was thinking on my time away
I missed you and things weren't the same

Cause everything inside it never comes out right
And when I see you cry it makes me want to die

I'm sorry I'm bad, I'm sorry you're blue, I'm sorry about all things I said to you
And I know I can't take it back
I love how you kiss, I love all your sounds, and baby the way you make my world go round
And I just wanted to say I'm sorry:

This time I think I'm to blame it's harder to get through the days
You get older and blame turns to shame

Every single day I think about how we came all this way
The sleepless nights and the tears you cried it's never too late to make it right
Oh yeah sorry!


Lagu ni sgt membuai-buai~
Walopun umah ni xde buaian..heh

(Sile baca ayat di bawah dlm 1 nafas) *cewah mcm nak lafaz nikah lak*

Penah tak korang rase tetibe je mcm blurr xde mood pastu tetibe rase cam nak marah org tak tentu pasal dan paling tak best tetiba rase mcm nak nangis meraung-raung padahal takde bende pon yg nak ditangisi n paling tak leh bla tetibe nangis betul-betul walopun tak meraung tp nangis gak la kan namanyerr tu walaupun taktau punca and takde reason yg konkrit...gilerkah aku? akukah gile? gile akukah? aku gilekah?

hurmm... =(

Aku nak jerit..
Aku nak nangis..
Aku nak marah..
Aku nak geget..
Aku nak belasah..
Aku nak terajang..
Aku nak ambik, penyek2, gumpal2, buang dlm laut..

Any volunteer?

1 OrG ConTeNg:

PERUNDANG said...

lama i tak singgah blog u fatin..
menarik, ur life.. =)
hapy jer + kdng2 ada jg gundah gulana yer..biasalah tu..

tak der apa yg nak cckp pun..saja menyamak katn sini..muka tak tau malu =)

i jadi volunter blh? hehe =)