Saturday, February 20, 2010

Ha Ha Ha

I got a message that really tickled me off..

"Hi.. Just sekadar nak bertanyer.. Agak agak u minat tak kalau nak skandal skandal ni?.. Bulan bulan i bagi ler wit belanja.."

after i answered him that i'm not interested...

"Ooo.. oklah.. sorry ek tanyer soklan tuh...Tapi kalau u berminat nak skandal skandal or jadi sugarbaby time time tgh takder wit, u msg jer i k.."

hehehhe..
funny, don't u think?
i wonder y don't he just put an advertisement in a magazine or something..

"BERMINAT MENJADI SUGARBABY?? SAYALAH SUGARDADDY YANG ANDA CARI2..CONTACT ME NOW.."

8 OrG ConTeNg:

damme damiah said...

peh orang zaman sekarang
kurang kaseh sayang :D

Dania said...

perhhh..ada jgk org mcm ni..tawar diri...kesian btl mamat ni..

Hananeechan said...

tu aa..kesian kan?

ShaFril said...

haha ni mesti duit byk sgt smpai xtau nk watpa...klau sya mnyamar jd gul ble pau byk duit dia ni haha..

KiD Learns tO FLy™ said...

oke ape skandal haha..kate cam artis haha..

Are'Ja_(",) said...

haha.. na nasib baikk lar advertisement tu bukan time ko "saat genting' hari tu.. kalau tak... hahaa.. aku tak nak ngaku ko kawan baik aku..huhuhu

a little less conversation said...

advertised dlm magazine mahal la hana..huhu

v(^.^) said...

ader eh org cmtu?